måndag 23 januari 2017

Har öppnat min gamla blogg






Adressen dit är ML.MiloLilja.net.
Min privata blogg är numer en undersida till min scrapbookingblogg som ligger på mitt namn MiloLilja.net.

Jag har valt att ta bort det mesta som är gammalt.
Det som kommer att finnas kvar är om min Gastric Bypassoperation, min panikångest, emetofobi, om adhd. Det kommer även vara möjligt att fortfarande läsa om när jag var med i TV; Par på prov 2004 och Outsiders 2008 samt mina dikter. Några inlägg som är viktiga för mig om mina djur och när jag hjälpt ett par djur försvunna djur tillbaka till deras olika ägare. <3

Jag ska även ha kvar mina resor med foton, men ska renskriva dem och ta bort foton på min exfru från de sidorna. Just nu kan du läsa lite om mig och min man Nick, om vår resa till och vårt liv i Spanien.

Välkomna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar